Taxi Heerhugowaard Algemene Informatie

Informatiepagina van Taxi Heerhugowaard verloren voorwerpen, klachten,

aansprakelijkheid, politiereglement en onze algemene voorwaarden.

Verloren voorwerpen bij Taxi Heerhugowaard

Bent u iets vergeten in de taxi? Geen zorgen, de chauffeurs van Taxi Heerhugowaard geven alle achtergelaten voorwerpen na hun dienst af. Bel ons op een werkdag tijdens kantooruren om uw voorwerp(en) te komen ophalen. Wilt u dat we uw spullen thuisbezorgen? Dat doen we graag! Houd er wel rekening mee dat er kosten verbonden zijn aan deze bezorgservice.

Klachten bij Taxi Heerhugowaard

Bij taxibedrijf Taxi Heerhugowaard nemen we feedback van klanten uiterst serieus en zorgen we voor een snelle en effectieve afhandeling van klachten. Taxi Heerhugowaard kan vragen om specifieke details zoals het vertrekadres, tijdstip en nummerplaat of naam van de chauffeur, zodat we de deze werknemer adequaat kunnen aanspreken. Taxi Heerhugowaard behandelt al uw klachten via mailadres, of telefonisch.

Aansprakelijkheid van Taxi Heerhugowaard

Taxi Heerhugowaard is niet verantwoordelijk voor misverstanden, vertragingen door bijvoorbeeld files, pech, of slecht weer die ertoe leiden dat u uw trein, bus of vlucht mist, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld van onze kant. Taxi Heerhugowaard behoudt zich het recht voor om ritten te annuleren in geval van overmacht, zoals extreme verkeersdrukte, weersomstandigheden of calamiteiten tijdens uw Heerhugowaardse rit.

We streven ernaar dit te voorkomen, maar adviseren u voldoende tijd te nemen om vertragingen op te vangen. Onder overmacht vallen situaties die buiten onze schuld om ontstaan en niet voor onze rekening komen. Daarom is Taxi Heerhugowaard niet verplicht tot schadevergoeding in dergelijke gevallen.

Algemene voorwaarden Taxi Heerhugowaard

Taxi Heerhugowaard is een dochter van Alkmaarse Taxi Service, oftewel A.T.S. Onze Algemene Voorwaarden bekijkt u dus best op onze andere website alkmaarsetaxiservice.com

Scroll naar boven